Sadarbībā varam veicināt pozitīvu pacientu pieredzi ārstniecības iestādē, nodrošināt kvalitatīvus un drošus veselības aprūpes pakalpojumus.
Kas ir pacientu pieredze: https://www.spkc.gov.lv/lv/jaunums/pacientu-pieredze
Pacientu ziņotās pieredzes aptaujas: https://www.spkc.gov.lv/lv/jaunums/pacientu-zinotas-pieredzes-aptaujas
Pacientu labo vārdu diena slimnīcu personālam: https://www.spkc.gov.lv/lv/jaunums/pacientu-labo-vardu-diena-slimnicu-personalam
Laba komunikācija un sadarbība – pozitīvāka pacientu pieredze: https://www.spkc.gov.lv/lv/jaunums/laba-komunikacija-un-sadarbiba-pozitivaka-pacientu-pieredze
Profesionalitāte, cilvēciskā attieksme un pozitīvā komunikācija – galvenie stūrakmeņi pozitīvas pacientu pieredzes veidošanā: https://www.spkc.gov.lv/lv/jaunums/profesionalitate-cilveciska-attieksme-un-pozitiva-komunikacija-galvenie-sturakmeni-pozitivas-pacientu-pieredzes-veidosan